onsdag 19 januari 2011

Skönhetens förfall ......


......  tulpanen är vacker, från krispig knopp ända till kronbladen släpper.


De vita tulpanerna är nu ersatta av, jaaa jag vet inte vad jag ska kalla färgen, men lite orangea utan att vara skrikiga. Jaaa, jag gillar faktiskt färgen,omväxling förnöjer.


Åhhhh vad jag längtar efter ljus! Jag vill ta långa härliga promenader, med eller utan golfklubbor.
Jag vill ha det underbara natruliga ljuset som lyfter mina motiv, jag tycker fortfarande att det är så himla svårt att ta bilder med känsla i blixtljus (bouncer eller inte).
Jag vill känna värmen från solens strålar, tvingas kisa mot solen.... Åhhh vad  jag längtar!!
Den här årstiden måste jag verkligen anstränga mig för att leva upp till mitt motto "Lev idag, i morgon kan det vara för sent".

Mitt i veckan, snart är det helg igen. Ha en underbar onsdagskväll. Tjingeling

Inga kommentarer: