onsdag 29 december 2010

Två dagar kvar ......

....... bara två dagar kvar av 2010.
I dag har jag gjort årets sista arbetsdag, men var tog alla de andra dagarna vägen?

2010 har varit ett händelserikt år med mycket berg & dal bana. Så mycket har hänt!
Året inleddes med stor sorg då min mor somnade in, alldeles för ung. Ett knappt halvår senare glädjen att se dottern ta studenten, med allt vad det innebär. Hetaste sommaren i mannaminne, regnigaste hösten i mannaminne, kallaste vintern.....

Man klarar mer än vad man tror och jag har lärt mig att:
 - Ta varje dag som den kommer och njuta av livet NU
 - Vara rädd om familjen
 - Säga NEJ och förklara varför
 - Man är aldrig för gammal för att lära

Nu ska jag samla in lite inspiration för nyårsmiddagen. Ha en underbar onsdagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Elle sa...

Mycket hinner hända under ett år. ÄVen hos mig har det gått upp och ner.
Nu hoppas vi att nästa år bara går uppåt!
Ha en skön nyårshelg!
Kram Elle