torsdag 4 november 2010

Tjuvstart............

..... eller ska vi kalla det provsmakning? Glögg är väl bland det mysigaste som finns? Med torkade tranbär, skållad mandel och en pepparkaka till.
Sittande några vänner tillsammans vid en brasa och tända ljus - hög mysfaktor.
.
I går sydde jag färdigt två gardinlängder, av mormors lakan, till sovrummet. Det blev så ljust och härligt. Bilder kommer väl vad det lider.
.
Jag missar min foto-tenta i morgon, på grund av arbetet, men jag får ta omtenta istället. Sånt e livet!
.
Snart e de helg ;D - igen!! Ta de lugnt och ha en alldeles underbar torsdagskväll. Tjingeling

3 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Jag håller med dig det är gott med glögg och vi har också tjuv startat.

Kram Anna

Elle sa...

Tänk att vi snart har första advent...att snart julmarknaderna börjar...julpynt, glögg och hela köret!
Nej, jag kan fortfarande inte fatta det!

Ha en mysig fredagkväll!
Kram Elle

Sjabbig men chic sa...

Men åh, vad mysigt. Jag har faktiskt köpt pepparkakor och ädelost. Mums!

Kramis Lisa