måndag 4 oktober 2010

Rikedomar, räknas inte bara ......

........ i pengar.
För mig är det mer av en känsla, känna att jag har det jag vill ha. Jag har en underbar familj, ett fantastiskt hus. Naturen finns precis utanför dörren precis som golfbanan. Jag är rik!
.
Vi hittade ju en härlig Byggnadsvårdsbutik i Glömminge på Öland, här fanns en hel del fynd att göra.
.
Nu har de stängt för säsongen, men har webbutiken öppen. Bland annat kommer det att komma ett paket med dessa skönheter till alla våra köksdörrar och dörrarna i serveringsgången, härligt. Höstens kvällar och helger är räddade! Nu ska här målas klart - äntligen kan vi skönja tillbakagången till vårt "original-kök".
.
I kväll har vi ätit födelsedagsmiddag igen - jag idag var ju dotterns riktiga födelsedag. Vi har mumsat i oss så att magen står i fyra hörn. Mätta, goa och trötta är vi allihop.
.
Ha en härlig måndagskväll. Tjingeling

Inga kommentarer: