onsdag 14 juli 2010

Dag för hemfärd.......

....... eller dag förresten..........
.
Vi har fullt schema ända fram till fem, sen åker vi till flygplatsen. Strax efter nio (tre på natten svensk tid) är det planerad take-off, för en lite över åtta timmars resa hemåt.
.

Ska slå ihjäl fyra timmar på Heathrow i morgon förmiddag - men det ska väl lösa sig, det finns gott om shopping (med märken man känner igen ;-))
.
I går hade vi gemensam After-work och därefter var jag tråkig (läs trött) nog och gick och la mig. Tur var det - mitt i natten drog en thunderstorm över oss - vaknade mitt i en smäll. Hua!
.
Dusch, packa sen frukost. Tjingeling!

1 kommentar:

Elle sa...

Även här har vi haft åskstorm, men kanske inte lika häftigt som hos dig.
Jag hoppas att du hann njuta lite av din resa, som antagligen mest var just resa och jobb.

Welcome home!
Kram Elle