söndag 6 juni 2010

Åhhhh, vilken helg............

........... min lediga fredag blev en perfekt dag för att rensa grusgångar. Det är några meter grusgång, och fint blev det. Efter en hel dags slitande med skyffeljärn och kratta behövde fötterna få bli lite ompysslade.
.
Fotbad, dusch och sen bar det av till Karamål och 60-års kalas.
.
Lördag, Malmö och hämta dotter.
När vi hade tömt och städat ur lägenheten blev det picknick, så mysigt, hela parken var full av festande folk! Mätta, belåtna och trötta begav vi oss hemåt
.
Vad brukar ni ha med er från Skåne? Vi har alltid något ätbart med oss, så även denna gång. Potatis, sparris och jordgubbar. Perfekt för söndagens 20-års kalas.
.
Svenska flaggans dag, Sveriges nationaldag tillika sonens födelsedag. I dag firade vi hans tjugonde med en god middag tillsammans med släkten.
.
Ha en himla bra början på den nya veckan. Tjingeling

2 kommentarer:

Elle sa...

Jag önskar att jag vore dina fötter...*ler*...när jag ser hur du skämmer bort dem!

Du verkar ha haft en riktigt härlig helg!
Jag tänkte faktiskt på dig häromkvällen, när jag såg reklam för Rammstein på tv.
Sen tänkte jag på ditt nya foto...
Inte tusan ser du ut som en typisk Rammstein-fan! *fniss*

Ha en skön vecka!
Kram Elle

Unknown sa...

Jag bara DÅNAR! Nypotatis, jordgubbar och sparris. Behövs det mer egentligen?
Ha det gott,
Charlotta