torsdag 8 april 2010

Första utemöbeln tvättat och framtagen..........

.......... Jippie!!!!!!! Rakt österläge och morgonsol, du vet, en kopp kaffe morgontidningen, och bara vara......
De e livet de ;) Lika fint väder idag som igår, men faktiskt lite skönare ändå. Vårsolen är ljuvlig!
.
Rosmarin, timjan, guldoregano och citronverbena direkt utanför dörren. De e grejer de!
.
Torsdag kväll och det känns som tisdag - snart har även denna veckan försvunnit i ett swosch! Hinner knappt stiga upp förrän det är dags att fundera på att gå och lägga sig. En sak är säker - jag är glad för sommartiden - det är ljust länge på kvällarna och man hinner faktiskt göra något ute efter jobbet. Love it ;)
.
I dag börjar US masters, ska bli spännande att följa! Vi får väl se hur Tigers form är :O
.
Ett vårtecken jag glömt att rapportera; Sädesärlan såg vi i söndags på 9:ans green. Tyvärr inga bildbevis, har på tok för dåligt objektiv för det :(
.
Ha en bra torsdagskväll. Tjingeling

2 kommentarer:

Elle sa...

Hos oss är det, i skrivande stund, fortfarande mörkt ute, men koltrasten har just börjat sjunga...hääärligt!!
Dina utemöbler ser väldigt inbjudande ut och jag kan förstå att du gärna sitter där och njuter.
Ha en skööön dag!
Kram Elle

Emmas utsikt sa...

Alltså Tiger verkar ju vara stenkall. Man nästan hoppas att han inte vinner, för det vore omänskligt efter hans historia. Jag själv spelar inte, och är inte så intresserad, men min sambo är golfkille och försöker att fåt mig på på noterna. Jag sitter mer och ser på blommorna längs greenen. ;)

Ha en skön söndag!