tisdag 23 mars 2010

Istället för .........

........ vårtecken, blir det något helt annat!
.
Jag har berättat tidigare att jag har fotat sen jag var "liten". Jag minns egentligen inte exakt när intresset började spira. Det är i alla fall sen högstadiet, under den tiden köpte jag mig min första systemkamera, en begagnad Nikon med ett antal objektiv. Som har ersatts några gånger sen dess.
.
Den här kameran fick jag långt innan dess, av min käre farfar. Han reste en del under sin livstid och från en av hans resor (till Ryssland) hade han med sig den här. Han skulle bara veta ;)
.
Jag och dottern sitter nu, hungriga, och väntar på att maken och sonen ska komma hem från Göteborg. De har med sig en massa godsaker till kvällsmat ;).
.
Ha det bäst, och förankra era vårtecken väl i blåsten. Tjingeling

Inga kommentarer: