torsdag 18 mars 2010

Får jag bjuda på ett glas...........

........ fyllt av vår?
Finns det något ljuvligare än snödroppar? I alla fall inte just nu!!
.
Jag tycker att jag har förtjänat att fylla champagneglasen med snödroppar och skåla in våren, ytterligare en dag med positiva grader utomhus.
.
Inte nog med det, det är fredag i morgon. För mig betyder det något kortare arbetsdag och förhoppningsvis fofotväder ;))
.
I kväll blir det TV4+ och "Vad blir det för mat" med favoritkocken Per Morberg, fram till dess tänkte jag besöka er.
Tjingeling

2 kommentarer:

Madde sa...

Gud vilka fina blider, gud så man längtar till våren nu:D

Tänkte passa på att tipsa om en tävling på min blogg, 5st vinner undrbara bak & mat produkter från Mikadesign.

http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-hos-fyra-arstider.html

Elle sa...

Ett glas snödroppar får du gärna bjuda på! Jag bjuder tillbaka...! *ler*

Ha en skön dag!
Kram Elle