torsdag 10 december 2009

Feber och huvudvärk......

....... nu är jag allt vaccinerad, vaknade med spränghuvudvärk, ont i armen och feber. Fick lov att stanna hemma från jobbet, inget vidare, men av övergående natur!
Några värktabletter och fem timmars sömn senare känner jag mig hyfsad. Fortfarande ont i huvudet och armen, men herregud det är ju bara en spruta :D

Jag hoppas att jag orkar handla julklappar i em.


Plockade fram min urgulliga Lucia från Sia, hon får tyvärr bara vara framme några dagar om året. Men hon är så söt! Lite som Tjorven ;D

Sydde in och tvättade dotterns Lucia-linne igår, ikväll ska det strykas för att vara skinande vitt hela dagen i morgon. Göra om samma procedur på lördag för att det ska vara lika skinande vitt på själva kröningen i kyrkan.

Tjingeling

Inga kommentarer: