onsdag 30 september 2009

Nattfrost.........

....... huhhh, det var kallt i morse! Vantar och skarf letades fram, innan jag stack ut nosen. Någon minusgrad som kallast och frost på gräsmattan, men jag tror faktiskt att de känsligaste, trots allt, klarade sig. Kan kolla ordentligt först imorgon, var bäcksvart när jag äntligen kom hem.

I kväll kändes det extra lyxigt med ett yoga pass, en belöning efter tre riktigt slitiga dagar. Både hjärnan och kroppen har hittat sitt normala jag igen. Förkylningen är äntligen på väg tillbaka och jag kan äntligen börja styrketräna och simma igen. Nice :D

Dammråttorna får sitt imorgon, ska bussa snabeldraken på dem då istället. Hinner/orkar inte ikväll, det är ändå ingen som kommer att stjäla dem från mig så........ varför jaga livet ur sig.

Tror jag tar en kopp te och kryper ner mellan lakanen och jagar inspiration på lite andra bloggar.

Tjingeling.

1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha, ha, bussa snabeldraken på dammråttorna, det ska jag komma ihåg: )

Tack för din rara kommentar häromdagen!

Frostnupna hösthälsningar fr Nordingården